Home // Implementations
Νεοελληνική Γλώσσα Ενότητα: 6 Παρακολουθώ, Ενημερώνομαι και Ψυχαγωγούμαι από διάφορες πηγές (Μ.Μ.Ε., Διαδίκτυο κ.τ.λ.)
School: Γυμνάσιο Καλυθιών Ρόδου
Duration: 2
Στην ενότητα 6 κείμενα σχετικά με τα ΜΜΕ μελετήθηκαν τα σχολικά κείμενα με στόχο να μετουσιώσουν μια άποψη ή μια εικόνα που θα τους έκανε εντύπωση σ’ ένα δικό τους σκίτσο.
Διαβάσαμε παρέα τα κείμενα, τα αναλύσαμε, δώσαμε την κεντρική ιδέα του καθενός και μετά επισημάναμε ποια σημεία του κειμένου μπορούν να αποτελέσουν σκίτσο. Παράλληλα, τους προβλήθηκαν στον πίνακα κάποιες γελοιογραφίες σχετικές με τα ΜΜΕ για να πάρουν ιδέες και να ξεπεράσουν το δισταγμό τους για το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Τους επισημάνθηκε ότι αξία στο σκίτσο δεν είναι αυτό καθαυτό το αισθητικό κομμάτι, αλλά η πρωτότυπη ιδέα. Κάτι που και οι ίδιοι εντόπισαν βλέποντας τις γελοιογραφίες, καθώς όταν τις είδαν δεν παρατήρησαν τις λεπτομέρειες και την τεχνική, αλλά εντυπωσιάστηκαν με την ανατρεπτική ιδέα για την προβολή του θέματος.
Έμεινε στην δική τους ευχέρεια να αποφασίσουν με ποιο από τα 4 κείμενα του βιβλίου θα ασχολούνταν και ιδού τα αποτελέσματα.
Εκπαιδευτικός
Σοφιάννα Παξιμαδάκη